Marka Diligent z apetytem na rynek zagraniczny

Diligent Resort 2017 - Soft Power. Fot. Paweł Wyląg
Obejrzyj zdjęcia
7 Zdjęć
Diligent Resort 2017 - Soft Power. Fot. Paweł Wyląg
Marka Diligent z apetytem na rynek zagraniczny
Diligent Resort 2017 - Soft Power. Fot. Paweł Wyląg

Diligent Resort 2017 - Soft Power. Fot. Paweł Wyląg
Marka Diligent z apetytem na rynek zagraniczny
Diligent Resort 2017 - Soft Power. Fot. Paweł Wyląg

Diligent Resort 2017 - Soft Power. Fot. Paweł Wyląg
Marka Diligent z apetytem na rynek zagraniczny
Diligent Resort 2017 - Soft Power. Fot. Paweł Wyląg

Diligent Resort 2017 - Soft Power. Fot. Paweł Wyląg
Marka Diligent z apetytem na rynek zagraniczny
Diligent Resort 2017 - Soft Power. Fot. Paweł Wyląg

Diligent Resort 2017 - Soft Power. Fot. Paweł Wyląg
Marka Diligent z apetytem na rynek zagraniczny
Diligent Resort 2017 - Soft Power. Fot. Paweł Wyląg

Diligent Resort 2017 - Soft Power. Fot. Paweł Wyląg
Marka Diligent z apetytem na rynek zagraniczny
Diligent Resort 2017 - Soft Power. Fot. Paweł Wyląg

Diligent Resort 2017 - Soft Power. Fot. Paweł Wyląg
Marka Diligent z apetytem na rynek zagraniczny
Diligent Resort 2017 - Soft Power. Fot. Paweł Wyląg

Marta Pospieszna i Szymon Mrózek poznali się podczas zajęć z psychologii w School of Form. Szybko okazało się, że dzielą zamiłowanie do mody i perfekcjonizmu. Owoce ich znajomości możemy podziwiać dzisiaj w formie kolekcji marki Diligent.

Markę stworzył w 2013 roku Szymon Mrózek, który zadbał o jej podstawy. Na początku Diligent był elegancki i minimalistyczny, ale dwa lata później do Szymona dołączyła lubująca się w odważnej kolorystyce Marta Pospieszna. Od tej pory projekty Diligent są bardziej ekstrawaganckie, a propozycje dla kobiet wzbogacono o stroje dla odważnych mężczyzn, którzy nie boją się eksperymentować z kolorem i formą.

Projektanci marki Diligent są pracowici, ambitni i perfekcyjni. Tworząc nowe kolekcje, wychodzą z założenia, że czerń przy ich propozycjach ma wyglądać wręcz blado. Każdy kolejny produkt spod szyldu Diligent pokazuje, że to nie jest marka dla osób nielubiących wyróżniać się z tłumu. Marta i Szymon idą pod prąd i wychodzą z założenia, że wyobraźnia ich klientów jest nieograniczona. Dają im możliwość swobodnego łączenia projektów, choć nie ukrywajmy – to nie jest marka dla każdego.

Jeśli ktoś lubi się wyróżniać, zdecydowanie powinien poznać projekty Diligent. Nie brakuje wśród nich nietypowych odcieni, których na próżno szukać w aktualnych kolekcjach sieciówek. W oczy rzucają się też oversizowe fasony, które czasem wymagają nie lada odwagi. Na pozór mogłyby one zniekształcić sylwetkę, ale nawiązanie do nietypowej mody ulicznej ma w sobie pewien urok, odpowiadający każdemu, kto modę traktuje przede wszystkim jako zabawę.

Marta Pospieszna i Szymon Mrózek oczywiście nie spoczywają na laurach. Na swojej stronie internetowej przekonują, że są zdeterminowani, by wprowadzić markę na rynek zagraniczny. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć im sukcesu. Kibicowanie kibicowaniem, ale pora przyjrzeć się ich najnowszej kolekcji Resort 2017. Tym razem projektanci zainspirowali się latami 80. i 90. ubiegłego wieku. Ubrania nawiązują do panującej wówczas mody na jeans i oversize.

Kolekcja Soft Power zestawia pozornie nie pasujące do siebie elementy. Skierowano ją do kobiet, które czują się pewnie w geometrycznych fasonach, a swoją seksualność wolą podkreślić przezroczystymi tkaninami. Dominują tu odcienie różu, błękitu i granatu, które dopełniono starym złotem. Ubrania z kolekcji Resort 2017 faktycznie zmieniają proporcje sylwetki, ale świadomym i pewnym siebie kobietom nie powinno to przeszkadzać.

„Kolekcja zbudowana jest na zasadzie kontrastu. Sport zostawiony jest z elegancją, mat z błyskiem, szlachetne tkaniny z technicznymi, a detale, jak lampasy, z jedwabnymi kokardkami. Mocnym akcentem jest denim, w klasycznym „jeansowym charakterze”, który dodaje luzu oraz ulicznego wdzięku kolekcji” – piszą o swojej tegorocznej kolekcji projektanci Diligent.

Zdjęcia z kampanii kolekcji Soft Power znajdziecie w galerii powyżej. Jeśli chcecie poznać markę Diligent bliżej, zajrzyjcie na jej oficjalną stronę internetową lub profil na Facebooku.

Born in Poznań

Urodzona, wykształcona i zakochana w Poznaniu, patrząca na miasto z perspektywy turysty, który odkrywa miasto na nowo, poszukując w nim inspiracji oraz wartych uwiecznienia wydarzeń i miejsc.